II. Analiză documente furnizate și acces la informații

  1. Transmitere adrese

Colaborarea cu furnizorii și principalele instituții implicate este fundamentală în toate etapele implementării due diligence. O relatie de lucru stransa cu aceștia vă facilitează accesul la informații, precum și capacitatea noastră de a evalua si reduce riscul.

În concret, în această etapă se vor transmite solicitări de informații către

  • Primăriile cărora sunt arondate imobilele analizate, în vederea identificării existentei eventualelor cereri de retrocedare/ reconstituire a dreptului formulate cu privire la imobilul analizat, in baza legilor fondului funciar si a Legii nr. 10/2001
  • Direcțille Județene pentru Cultură prin care se va analiza dacă imobilele în discuție, sunt situri arheologice sau monumente istorice, sau dacă sunt incluse în zona de protecție a acestora și care sunt implicațiile unor astfel de încadrări.
  • Agențiile de Protecție a Mediului pentru a se analiza, implicațiile referitoare la mediu
  • Furnizorii de utilități prezenți în zona unde va fi noua construcție, precum furnizorii de: electricitate, apă și canalizare, gaze, salubritate pentru a afla dacă există restricții de a realiza proiectele propuse pe imobile

 

Pentru a vă scuti de eforturi suplimentare , legătura cu aceste instituții va fi mijlocită de reprezentanții Bartlet Real Estate, fiind împuterniciți în acest sens de către proprietarii imobilelor.